Tagastamisreeglid

Toodangu tagastamine on võimalik alljärgnevatel juhtudel:

1. Kui klient tuvastab kulleri poolt tellimuse kättesaamisel kahjustatud pakendi või pakendis sisalduva toote kahjustamise. Sellisel juhul palume kahjustatud pakendit pildistada ja saata foto e-posti aadressile info@caviarhouse.ee või whatsappi rakendusele tel +37125770880.
Seejärel tehakse kliendile ettepanek asendada toode või hüvitada makse. Tellimuse eest makstud summa tagastatakse ainult juhul, kui klient tegi ettemakse (enne kullerilt tellimuse kättesaamist). Summa tagastatakse 3-5 päeva jooksul samale arveldusarvele, mille kaudu tasuti tellimuse eest. Kui tellimuse vormistamisel valiti makseviisiks „kullerilt tellimuse kättesaamisel“ ja termokarbil või toodangul on nähtavad tõsised kahjustused, siis on kliendil õigus tellimusest loobuda selle eest tasumata, olles eelnevalt teinud kahjustatud kohtadest fotod.

2. Kui klient mistahes põhjusel väidab, et pakendil märgitud säilitamistingimuste, temperatuurirežiimi ja kõlblikkustähtaegade järgmisel, on saadud toode ebakvaliteetne ja riknenud, on tugeva hapu ja mõrkja maitsega, mis viitavad pakendi sisu mittenõuetekohasele kvaliteedile, siis palume teha fotod ja saata need e-posti aadressile info@caviarhouse.ee või whatsappi rakendusele tel +37125770880. Seejärel tehakse kliendile ettepanek asendada toode või hüvitada makse

3. Kõik ostud, mis on tehtud SIA CaviarHouse.LV büroo-kauplustes, samuti veebipoe tellimused, mille eest on makstud meie Riia ja Daugavpilsi büroodes, on võimalik tagastada või ümber vahetada – meie kauplustest ostu kinnitava ostutšeki olemasolul.

Pöörame klientide tähelepanu sellele, et kõiki pretensioone, mis on seotud meie veebipoest ostetud tellimuste termopakendite kahjustamisega, aktsepteerime 3 päeva jooksul ja palume tungivalt kahjustused fikseerida.

Tellitud toodete tagastamise võimalus eelpool loetletud asjaoludel toimub 14 päeva jooksul alates toote ostust/tarnimisest.

Kullerteenuse kaudu tarnitud toodang tuleb tagastada originaalses termopakendis ja geeljääga, millega toimus toodangu tarnimine.

Kõikides muudes tekkinud selgusetutes olukordades aitame oma kliente meeleldi ja palume pöörduda meie poole meie veebisaidil näidatud e-posti aadressi ja telefonide kaudu.
Kaup lisatud ostukorvi